2008. augusztus 10., vasárnap

2008. aug. 10. 16:57

Tibi - báty
Heather - netről megismert barátnő és Tibi-ex
Eszter- barátnő

2008. augusztus 10. vasárnap 16:56

Egész nap köszörülöm a torkom.. már nagyon fáj..
amúgy is le vagyok amortizálva, úgyhogy csak röviden a tegnap: hatan voltunk összesen (a srác, tudjátok, Gergő, a haverja, akivel együtt dolgozunk, neki a barátnője, akivel szintén együtt dolgozunk, Tibi, Eszter meg én), aztán a srác a barátnőjével hamar el is húzott.. fáradt voltam, kurvára nem volt kedvem viccelődni, ráadásul ittam egy felest abból a lengyel pálinkából, amit ajándékba hoztunk.. borzalmas volt. Nem csíptem be, nem is az, hogy nagyon megéreztem, egyszerűen letaglózott.. kb. nem volt erőm semmihez, és rendesen beszélni sem tudtam.

Na, ez már lassan a hosszú verziót közelíti. Szóval mivel Eszterrel megbeszéltük hogy mi semmilyen körülmények közt nem alszunk ott, 9 körül szóltunk, hogy lassan mennénk. Hogy ne legyen olyann szar, Eszter felajánlotta, hogy aludjon ő is náluk, mert nincs otthon senki. Aztán én visszamondtam.. mert ez olya barátnős cucc lett volna mégis, meg annyira azért nem is ismerjük.. ja, meg kb. azt hallgattam végig, hogy ő ebben milyen jó, abban milyen jó.. jó, igazából pingpongoztunk, és tényleg jó volt, de annyira nagyra volt vele, hogy.. amúgy nem idegesített fel - hm, talán felnőttem?:D -, csak nem véletlen, hogy nem szimpatikus.

Persze megsértődött (vagyis csak "nem esett jól", ahogy ő mondta), aztán nem akartam úgy otthagyni, pedig sietni kellett volna, emiatt lekéstük az utolsó buszt.. de az utolsó Hévre még volt esélyünk, úgyhogy elindultunk.. namármost, szerintem mi kurvanagy kerülőt tettünk, mert kb. 50 perc volt az út, az átlagos 40 helyett, és sokkal gyorsabban mentünk. 2 perccel az indulás előtt Tibi már rákezdte, hogy adjuk fel, és különben is csak 8 km Budapest (ő tényleg szívesen gyalogolt volna!), aztán hirtelen megláttuk a Hévet!!!! És rohantunk.. közben a szandálom leesett (egy pánt rögzíti hátul, ami FOLYTON lecsúszik), úgyhogy mezítláb futottam tovább (a szandált azért felvettem:) ) - és elértük!!!!

Aztán haza, én meg hajnali 5-ig nem voltam képes abbahagyni a Jóbarátok nézését..

Délelőtt folytattuk, aztán megnéztük a Szex és New Yorkot.. hát no comment, jó, voltak jó pillanatai, de.. pl. Miranda: hogy lehet ezt ennyire felfújni?! Jó, oké, megcsalta, de fél év szex nélkül az fél év. És különben is, annyiszor bocsánatot kért. És megbánta. És próbálkozott. Jó, anyám pl. nem igazán értette, miért várom el a másik nemtől, hogy emberként (is) legyek nekik fontos meg számítsak, nem (csak) mint Barátnő.
Na jó, a vége tetszett - így még talán mennék is férjhez.

Aztán segítettem egy picit Eszternek a nyári nagytakarításában..:) találtunk egy levelezést még 3 évvel ezelőttről.. ilyen tipikus nagyon unatkozunk, és sajátosan reagálunk az órai anyagra. Azon a papíron például ez állt:
" Mikor az uccán átment a kedves,
Felém dobott egy eurocentest"

Sőt, azt is írtam, hogy Heather összejöhetett volna József Attilával, merthogy ő (Heather) szeret úgyis az emberekért aggódni. Ez nem tudom, miért függ pont össze József Attilával olyan nagyon, de eléggé ledöbbentett, mivel Heatherrel akkor annyira még nem ismertük egymást, élőben pl. még nem is találkoztunk..;) (mármint akkor. Jó, a fogalmazási készségem nullára redukálódását az 5 óra alvásra fogom).


19:54

Na jó.. 4 órája vagyok itthon, de már elkezdtem unatkozni.. na jó, igazából tökjól ellennék, de 6 perc múlva apám jön a géphez.
Most annyira nincs kedvem itthon lenni, legszívesebben felpattannék a 20-as buszra, elmennék a Keletiig, aztán vissza, és közben olvasnék meg zenét hallgatnék. Ezt csak két doog akadályozza meg:

- olyan a fejem, hogy inkább nem megyek a ház 50méteres körzetén túl
- hányingerem van..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése