2008. augusztus 19., kedd

Horvátország - helyzetjelentés

2008. aug. 19. 17:36

Eljen.. nagyon jol erezzuk magunkat, es most eskuszom, csak ilyen sablondumak jutnak eszembe..:D

De tenyleg nagyon jo minden, csak Eszter hagyhatna egy kicsit tovabb aludni.. a vonatut szornyu volt, eloszor franciakkal meg amerikaiakkal, aztan meg olaszokkal utaztunk egyutt.. jo, az nem volt szornyu, csak az alvas, egyszeruen keptelen voltam.. amint megerkeztunk, be is ajultunk azagyba.

Van egy pincer, Allen, aki annyira hianyzott utana Eszternek, hogy meg sirt is miatta (marmint amikor legutobb volt Horvatorszagban, oke, szoval ez 14eves koraban tortent).. addig huztam vele, amig meg nem lattam.. jo, nem addig, mert annyira nem helyes, de olyan kedves..:) Mondjuk tok gaz volt, ma ket fagyival egyensulyozva mentem oda, es amikor kertem papirzsepit, mert leettem magam, megtorolte az orrom, hogy ott is olyan vagyok.. ;)

De tenyleg, egesz nap napozunk, delutanonkent a hatalmas hullamokkal dacolunk, es napi otszor megyunk Allenekhez meginni vagy megenni valamit..:) de nagyon kedvesek, tegnap a haz vendegei voltunk valami likorre, ami pont nem jott jokor, mert en menni akartam mar meg hamar elaludni, de ma meg, amikor egy csomot vartunk a reggelire, mert kesett a konyha nyitasa, kaptunk kenyeret, sonkat meg sajtot. Szoval vahhh, tokjo az egesz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése