2008. augusztus 15., péntek

UTÁLOM A WESTENDET

2008. aug. 15. 1:45

Én csak egy fekete lábujjközös papucsot akartam.
Hogy mi a legcsalókább a Westendben? Az, hogy hiába van 20 cipőbolt, ha mindenhol ugyanazok a cuccok vannak.. és persze így nyár végén már annál is kevesebb. Ez azt eredményezte, hogy mindössze két helyen láttam olyan lábeblit, ami megfelel az elvárásaimnak: az egyik helyen az állítólag 40-es papucs vagy egy számmal volt kisebb a lábamnál, a másiknál meg a 41-es egy féllel.

A végén vettem a New Yorkerben két papucsot (fekete már nem volt, úgyhogy barnát meg fehére), összesen 1500 ft-ért, aztán Eszterrel kitaláltuk, hogy veszünk valami ugyanolyat, és megvettem egy szoknyát, ami különösebben nem is tetszik, és szerintem csak Horvátországban fogom hordani, de 1290-ért pont jó:)

Fel vagyok húzva, már nagyon várom.. na jó, a 17 óra utat rohadtul nem, dehát.. basszus, meg fogok dögleni:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése