2008. augusztus 13., szerda

2008. aug. 13. 9:37

Ez a tegnap.. ugye a Hősök terén találkoztunk. És nekem nagyon kellett pisilni, de van egy kávézó ott közel, gondoltuk, akkor már be is ülünk. Kérjük a dolgokat: két hosszú kávé, két banán shake, egy narancslé.. kihoz a pincér két naracsnlevet és egy shake-t. Mire észrevettem, elment, úgyhogy Gergő bement, hogy ő majd kicserélteti. Annyira nem akartam, hogy ő menjen, mert valahogy a saját shake-em sorsát szeretem magamra bízni.. jobb is lett volna, ugyanis utána a pincér kihozott két banán SPLITET. Merthogy véletlenül azt mondta neki a Gergő.. igaz, hogy csak egyet kért, de akkor már oly mindegy volt:D ők megették, én meg végre megkaptam a shake-m.

Aztán a Tűzraktérbe mentünk. Nekem nagyon tetszett a hely, szabadtéri, van csocsó, minden király:) kivéve az, hogy bazmeg, a Gergő TÉNYLEG TUD CSOCSÓZNI. Ez kibaszás, van valami, amit ő nem tud? Bár szerintem ha Eszter nem veszti el a fejét, azért ilyen csúfosan nem kapott ki. Rólam nem is beszélve, de hát én tényleg nem tudok játszani:D

Aztán Eszternek indulnia kellett Lőrinchez, úgyhogy felszálltunk a trolira.. és a Gergőnek nem lett volna szabad ott leszállnia, ahol én, mert neki nem úgy kellett volna mennie! Nem baj, vártam a harmincasra, és ugye az neki is jó, mert legalább az egyes villamosig el tud menni. Én meg csak egy megállót mentem - és leszállt velem! Mégis hogy mondod meg a másiknak, hogy EGYEDÜL AKARSZ HAZAMENNI ÉS ZENÉT HALLGATNI, hogy meg is értse?! Felszállt velem a 20-asra, de nem baj, mert az is elvitte az egyes villamosig.. de nem, a megállónál elkezdett nézelődni, hogy hú, most hol van..? Annyira elegem volt belőle, ráparancsoltam, hogy a következőnél szálljon le szépen, átgyalogol a házakon és ott van a 14-es, ami elviszi az egyes villamoshoz, de engem most már hagyjon békén.. aztán kiderült, hogy nem is tudja, merre kell menni - csak mert azt mondta, hogy igen -, úgyhogy elnavigáltam. Én meg közben a fejembe vettem, hogy én átmegyek R.-hez.. úgyhogy leszálltam én is a következőnél.

Aztán hazamentem.. Eszterhez. Nem akartam otthon csöngetni, mert nem volt kulcsom, és még a Tibi mobilja is ki volt kapcsolva. Eszteréknél meg nem volt senki, csak a szomszédban a nagymamája.

Azért másnap vicces volt megmagyarázni, hogy miért aludtam ott..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése