2008. augusztus 25., hétfő

2008. aug. 25. 1:21

!R! - első szerelem, vagy valami hasonló, és egy 5éves toldott-foldott sztori
R. - második szerelem (?), vicces, ámde mégiscsak elbaszott kapcsolat

2008. augusztus 25. hétfő 1:21

A nyaralás alatt egy csomószor gondoltam !R!-re meg R.-re is. Az ok? Van egy száma !R!-nek, amit még régen egyszer hallgattam meg, és onnantól elfelejtettem, mert elsőre nem igazán tetszett - illetve persze, mindig láttam abban a mappában, de sosem hallgattam meg újra. Na, most úgyis újabb számokra vágytam, feltettem az mp4-re. És basszus, ebbe is beleszerettem, mint a többibe.
(Nem kéne ennyit használni a "basszus" szót - Alen, az egyik pincér meg is kérdezte, hogy ez mit jelent..:) )
Pedig tényleg nem olyan jó! És a mostani - jó, egy évre bezárólag - számai sem annyira jók, mint a régebbiek: a témájuk túlságosan.. általános és sablonos.
Aztán belegondoltam: mindig ilyesmikről szóltak a számai. Csak régebben.. jobban bele voltam habarodva?

És nem véletlen, hogy most is képes vagyok hallgatni a számait, meg ezt a régi-újat is többször hallgattam meg, mint bármelyik másik számot (jó, az Under my pressure is viszonylag sokszor ment). Akármit teszek, sosem leszek más, mint az első számú rajongója. Jó, talán nem elsőszámú.. de hogy harmadik vagy negyedik, az biztos.

És ilyesmiken gondolkodtam, hogy egyszer majd tuti megkeres - mert én megfogadtam, hogy soha többé nem fogom -, mittudomén, megint "kattant emberek" társaságára vágyik, megint rugdosni akar egy kicsit, nem tudom. Elképzeltem, hogy akármennyire is fáj, nem veszem fel vele a kapcsolatot, mert ezt örökre meg kell szüntetni, úgyis csak nekem fáj mindig a végén, sajnos ez van, ne ragaszkodjunk már úgy.

És közben rájöttem, hogy R.-hez meg már egyáltalán nem kötődöm: ha holnap elmennék valahova, és ott lenne és köszönne, barátságos lennék, nem is kéne erőltetni - és ez minden.
Miért?
Mondjuk ma Psz. is hiányozni kezdett, de egészen torokszorítóan.. szóval miért ők, és miért nem R.?

És mikor érzem úgy, hogy nekem most kapcsolat kell? Mert nekem annyira, de annyira, de annyira nem kell senki. Túl nagyok az igényeim, és ezzel egyenesen arányosan vagyok kikészítő is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése