2008. augusztus 24., vasárnap

2008. aug. 24. 17:45

Hazaérkeztem..

És most totális parában vagyok: ugyanis egész nyáron nem csináltam SEMMIT! Ilyen még esküszöm, sosem volt, amikor nem volt kötelező feladatunk, én még néha akkor is matekoztam nyáron, csak úgy.. tavaly meg kb,. 100-at kaptunk, szóval ha megkapom holnap, és még nem is az első héten írjuk a dolgozatot, az is majdnem 10 feladat egy napra.. és most még folytathatnám, hogy nem akarok érettségizni és egyebek..


18:15

Úristen, kb. 2 órája vagyok itthon, de már unatkozom..:D ha most elhívna valaki találkozni, tuti mennék.

De előbb iszom egy kávét.


18:29

"Úristen, ugye nem ringatod magad abba a hitbe, hogy nem MEREK írni abba a témába? Bevallom, ha többen vannak, akármilyen primitívek is a többiek, élőben nem biztos, hogy többszemélyes szócsatát rendeztem volna, mert bevallom, nekem az nem megy, könnyen zavarba jövök meg ilyesmik. Viszont azért van a net, hogy nekem is akkora pofám legyen, mint bárkinek, és beszólogassak az ilyen korlátort, intoleráns kis barmoknak, mint amilyenek ti vagytok.

Gondolom, ezzel a kirohanással elszalasztottam az alkalmat, hogy valaha is értelmes, higgadt választ kapjak tőled, de van egy olyan érzésem, hogy erre amúgy sem lettél volna képes, és amúgy is fel vagyok húzva, szóval örülök, hogy beszólhattam - minimum annyira erős bennem a méltatlan öröm, amit gondolom ti éreztek, amiért teleírogattátok a hülyeségeitekkel a topicunkat - ahova egyébként pont azért nem írok, mert a többiek megkértek."

Na, iszom egy kávét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése