2008. szeptember 4., csütörtök

Rosszkedvű hiányzós.
"Képzeld, feleltem olaszból és.."
"Tudom, olvastam"
(...)
"És azt mondtam már, hogy irodalom.. ja, azt is leírtam"
"Ööö, azt szerintem nem olvastam, az unalmas részeket átugrom"

Úgyhogy Eszternek kénytelen leszek megjelölni az unalmas részeket. Ez például AZ LESZ. Vagy inkább idegesítő.

Annyira hiányzik, annyira hiányoznak, annyira hiányzik az egy évvel ezelőtti magam magamnak és a többi!

Basszus, nem tudom, miért most. Suliban elvoltam mindenkivel. Itthon Danival beszélgettem msn-en. Meg aztán Eszterrel telefonon. Meg régi Gossip girl részeket néztem.
És úgy látszik, a csacsogós délután után rájöttem, hogy olyan rég voltam érzelgős és nosztalgikus, szóval most basszus mindenki hiányzik, akiket hiányolni szoktam - ja, nem, Psz. nem hiányzik. Legutóbb, amikor meséltem, hogy nem, nálunk a tesitanár nem írja be a hiányzást, azt mondta, hogy biztos ezért vernek tanárokat manapság, mert aki viszont nem ilyen engedékeny.. erre felhoztam azt, amikor az ofőm ofői rovót adott egy igazolatlanért (igaz, ennek a sztorinak van háttere), és egyáltalán nem haragudtam vagy ilyesmi, mert normálisan adta elő. Szóval rájöttem, hogy bizony, NAGYON különbözünk. Basszameg.
Szokásos R.-!R! - basszus, R. komolyan olyanokért hiányzik, hogy a magas, erős, helyes, a hangja, a nevetése, a kisfiús vigyor, a viccelődés, az enyhe szexista megjegyzések - és ANNYIRA tudom, hogy ez minden, ami kell, de ez nagyon, de nagyon.
!R!, akinek én akkor is mindig csak bizonyítani akarok majd, meg kiharcolni magamnak a helyet nála, erőlködve megmutatni, hogy milyen jófej vagyok, és tejóég, még mindig.

Miért nem futok össze soha, senkivel véletlenül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése