2008. szeptember 30., kedd

2008. szept. 30. 15:24

Már megint az volt, mint amikor a parabolás egyenletekről hiányoztam. Azt hittem, hogy ez valami hű, de bonyolult izé, és a többiek már ki tudja, hol tartanak, közben meg kiderült, hogy a felére nem emlékeznek abból, amit előző héten vettek. Itthon átmásoltam azt, amit Téni írt, és most már értem! Csak szar, mert néha keverem, hogy melyik az x0, meg melyik az y, és melyik az m, de azért oké.

Fogok palotásozni! Egy kicsit hezitáltam, mert akármilyen jó poén ronda ruhákban szar zenére hülyén táncolni, azért mégiscsak.. de az egyik fiú osztálytársam is hezitált, úgyhogy inkább jelentkeztünk:))

Na jó, ha már nem bioszozom, legalább matekozom egy kicsit, bár mostanában leginkább csak a zongorázhatnék tör rám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése