2008. szeptember 27., szombat

KIRÁLY SZÜLINAAAAAAAAAAAAP

2008. szept. 27. 18:02

Áááá, kurvajó volt a szülinapom..:) tök szarul indult,
(Úgy volt, hogy az osztálytársamékkal találkozunk Lőrincék koncertje után - ami kurvajó volt, az énekesnő még sosem énekelt ilyen hihetetlenül jól -, de mondta, hogy ők később érnek oda a Gödörhöz. Nekünk meg még volt időnk a Morrisons előtt, szóval.. aztán mire a Gödörbe értünk - már a két Gergővel -, ők már továbbmentek. Én meg nem fogom őket üldözni, mégiscsak az én szülinapom, ha nem jönnek, meg elmennek a megbeszélt helyről, nem megyek utánuk.
Tök szar volt, nem tudtunk nagyon mit csinálni, végén keringőztünk kicsit Gergővel a Váci utcában:))) de ennyi, nagyon szar volt..)
aztán hülyéskedtek a Morrisonsnál, hogy nem engednek be éjfélig, amíg 18 nem leszek, és ott szobroztam 20 percig.. aztán kaptam egy mojitot:)
(ez Eszter szervezése volt, hogy ne engedjenek be, meg a mojito is, mert nekem ez volt az álmom, hogy megvárom direkt az éjfélt:) )
Aztán lementem az asztalunkhoz, és ott várt valami nemtudommi (később kiderült, Szerájban vett rizspuding), teletűzdelve gyertyákkal:))))))
(Odavagyok a gyertyákért, különösen, hogy minél több, és mindet el kell fújnom, hogy teljesüljön a kívánságom:)
Utána nem nagyon csináltunk semmit, csocsóztunk, és olyan szar volt, hogy éreztem, hogy a Gergők miatt nem fog odajönni hozzánk senki, én meg tényleg tökjól néztem ki, néztek is, de nem jött oda senki..)
Aztán hazamentünk - nekem még nem volt kedvem
(Gergő úgy vezetett, amikor hazavitt minket, mint egy állat.. és látszott is rajta, hogy ideges.)
-, és 3-kor, amikor már hálóingben feküdtem az ágyban, és írtam - pont arról, hogy anno R.-rel ha elmentünk valahova, kb. reggel 7-re értünk haza, és milyen jó volt -, szóval pont akkor felhívott valaki!
"Szia, megismersz?"
"Ööö, nem" (bár a R.-éhez hasonlított a hangja)
"R. vagyok!" - és rákezdte, hogy van itt egy csaj, aki nagyon meg szeretne ismerkedni velem, és hogy menjek oda az Astoriához. És képes voltam, felöltöztem, felszálltam az éjszakaira, és elmentem a Deák térhez, mert megbeszéltük, hogy ott találkozunk..
(tök paráztam, hogy valami picsa az, vagy csak meg akar szívatni, meg amúgy is tudtam, hogy [...])
és a csaj tök normális volt, kiderült, hogy filozófiára jár meg minden.. egy csomót dumáltunk, Kosztolányiról meg József Attiláról, meg művészfilmekről, ehh:) amúgy rendező akar lenni)

Kifejtve: először én még sohasemet játszottunk. Ja, és megkérdeztem R.-t, hogy tudja-e milyen nap van. "Valami évfordulónk vagy mi??" - ehh, aztán leesett neki.. és ott dicsért, hogy milyen királyul nézek ki, sőt, azt is mondta, hogy széles vállam van, de azt már mondta, hogy tetszik neki.. vicces, basszus, most jöttem rá, tényleg széles vállam van, ezért nem jó rám semmilyen kabát a méretemben. De basszus, milyen fiús dolgok tetszenek már neki, széles váll, izmos kar..:D
Én meg ilyeneket mondtam, hogy tudom, milyen jól nézek ki, meg elmeséltem, hogy az 5bábus sort a csocsóban R.-nek hívom, mert azokat utálom és sosem tudok velük lőni.. meg ott szivattam egy csomót..:)
És aztán ugye én még sohasem, aztán felelsz vagy felelsz..
Felelsz vagy felelsznél megkérdeztem, hogy miért akadt ki anno a szeparés dolgon, és azt mondta, hogy azért, mert hozzám sokkal jobban kötődött, és hogy ez neki sok volt.. meg


(...)
Olyan rosszat álmodtam, hogy minden szét van cseszve, és tanulnom kéne, SŐT, van egy csomó fél pár cipőm, és meg kell találnom a boltokban a párjukat..
Aludtam vagy 3 órát..

De aztán ki tudja, talán megint hónapokig nem találkozunk.. nem hívom fel, majd meglátjuk, hogy ő akar-e még.


És most fáradt vagyok, meg feldobott is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése