2008. szeptember 24., szerda

2008. szept. 24. 16:00

Ez a megfázáááás!!!!

Annyira várom már, hogy túllegyek rajta.. ilyen hülyeségeket várok, hogy holnap vásárolni megyünk Eszterrel, és megtalálom azt a király nadrágot, ami már itt él a fejemben, meg hogy tökjó lesz a péntek, meg hogy majd megyek olasz tanfolyamra..

Tudom, hogy folyton abba a hibába esek, hogy annyira várok valamit, aztán hamar elunom meg belefáradok meg minden.. pl. itt az olasz. Azért kezdtem el várni, mert - ne röhögj! - itthon unalmamban a Reflektor tv-t vagy mi a francot nézem (rosszabb vagyok, mint azok, akik a Storyt olvassák..), és volt benne, hogy egy srác az N'Syncből űrhajósnak kezdett el készülni, és hogy napi 4 órát tanult oroszul meg ilyenek.. hogy végül sikerült-e, sajna arról már lemaradtam..

Nasszóval, ma rá is kapcsoltam kicsit a Zone Europe-ra, mert valami olasz film ment magyar felirattal, és két új szót is tanultam: merlo - rigó, és conoscenza - ismeret. És tökjó, mert nem is felejtettem el, meg semmi, és ez csak kb. 2 vagy 3 perc volt!

Meg hétvégén elmegyek keringőruhát nézegetni, jobb lenne minél előbb lefixálni..

Szóval, ez a tényállás, csak ez a hülye nátha.. nagyjából elérkeztem abba a fázisba, amikor az ember csak fújja, és fújja, és fújja az orrát.. a végén már teljesen rosszul vagyok a nagy erőlködéstől:D remélem, péntekre már semmi bajom nem lesz.. különben is, azt tapasztaltam, hogy ha kiteszem a lábam otthonről, egészen el is feledkezem róla, és minden oké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése