2009. január 29., csütörtök

2009. jan. 29. 0:13

Tegnap eszembe jutott, hogy volt még régen egy kedvenc naplóm, és hogy azt meg kéne találni meg elolvasni.

Nos, az elolvasás része nem ment teljesen, mert egyrészt állati rondán írtam:D, másrészt nem is volt valami érdekes. Pedig ezeket akkor imádtam visszaolvasni: van egy beragasztott lap, amin 2 órán keresztül írok mindenféle baromságot.

Viszont találtam azért aranyosságokat:

2004 vége:

"Szerintem aki engem formált emberré, tökéletessé akart gyúrni, csak túl sok dolgot akart belémpasszírozni, ezért lettem ilyen bonyolult."

2005. augusztus:

"Amúgy meg tökjó volt. Az Alexisszal több szempontból szeretek találkozni. Az egyik, hogy nagyon érdekes sokszor, amit mond, a másik, hogy hihetetlenül közvetlen. Példának okáért a fejemet szétpuszilgatta:) a harmadik, hogy sokszor elmondja, mennyire jól nézek ki, milyen kedves vagyok, és hogy mennyire bír:)"

Hát hogy ne legyezgette volna a hiúságom, hogy 15évesen egy húszéves srác ilyen kedveseket mond:)
Tejóisten. Alexisz idén 24 lesz. Hopp!
Psz.-t 20éves korában ismertem meg, és idén 26 lesz.
Gergő!!!!! Jó, ő csak 22:) Jó, anno soknak tűnt, hogy 18.

Tök durva, a többiek számomra egyáltalán nem öregednek, de leginkább Ashley nem, akit hm, 19éves kora óta ismerek személyesen, most 23 lesz, de ő valahogy annyira nem változik, és biztos vagyok benne, hogy 10 év múlva sem akarják majd elhinni, hogy elmúlt 18..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése