2009. január 5., hétfő

2009. január 5. hétfő

Táncpróba.. halál álmos vagyok, 10 perc késés.. épp arról beszél a tanár, hogy Madonnától a Vogue-t milyen jó lenne parodizálni. És hogy kéne egy szőke, bevállalósabb lány.. na, mutogatnak rám az osztálytársaim, remek. Úgyhogy én lettem Madonna.

Na most tegyük hozzá, hogy az én memóriám tánctanulásban, hm, szo-szo, szóval enyhén szólva is gáz. És akkor még ehhez hozzájön, hogy egy csomó mindennél nincs is kifejezetten koreográfia, csak szexin vonaglanom kell - hogy lehet úgy segget rázni, hogy közben az egész osztály engem néz??

Jó, tudom, hogy a szalagavatón meg még többen lesznek.. de az a gáz, hogy ott és akkor fogalmam sem volt, hogy kívülről hogy mutat maga a mozdulat.. csak az az igazság, hogy ez tényleg csak akkor lesz jó, ha apait-anyait beleadunk, mert nincs rosszabb, mint amikor valaki csak mímeli a szexi mozgást. Volt már szerencsém lányokat a Lady Marmalade-ra táncolva látni, úgy, hogy még véletlenül sem jutott volna eszembe az erotika szó.

Szóval okkkké, majd gyakorlok, dehát..

Töri: a dogám 65%-os lett, ami osztályviszonylatban még egész jó, de most már csak 78%-on állok, szóval vagy eldönti a második világháborús dogám a kérdést - aminek a feléről hiányoztam, és tényleg érdekes rész, csak hát enyhén szólva is kurvára összetett -, vagy felelek. Mondjuk felelni nem akkora gáz.. nadeakkoris. Ha 73%-ra írtam volna, most nem lenne ez a para.

Matek: kiderült, hogy holnap írunk. Igazából ez inkább jó, mert 1: kevesebb időm lesz parázni, 2: így ottaludhatok R.-nél. Ja, viszont nem lesz sok időm, mert apám 5-kor végez, aztán könyvtár, szerintem 6 körül már itthon lesznek, aztán irány az Arena pláza. Szóval van kb. másfél órám matekozni, de igazából fogalmam sincs, mit csináljak.

Első körben megnézem a házikat, mert...

..közben rájöttem, hogy ha egy gúlába gömböt írunk, akkor a keresztmetszet nem az egyik oldallap, és benne egy kör, hanem a négyzet egyik szimmetriatengelye, és a két magasság.

Na, nézem, a 13-ból négy feladatot nem tudtam megoldani. Az egyiket a fent említett probléma miatt. Uhh, ezt nagyon át kell még néznem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése