2009. január 25., vasárnap

2009. jan. 25. 13:42

Legalábbis miért van olyan idő? A tavasz közeledtével MINDIG ideges leszek, mert ez a suli végét jelzi. Most meg különösen. De annyira mégsem para most, nem is tudom, hogy miért. Egyszerűen azért, mert elterveztem, hogy síszünetben én tanulni fogok, és egyébként is, most, hogy vége a szalagavatónak, több időm lesz minden mással foglalkozni.

Úgy legyen..:)

Reggel torokfájással ébredtem és szipogok. Tuti, hogy elkaptam R.-től!!!

Vicces, mert azt mondják, hogy a fiúk képesek háromfelvonásos drámát csinálni egy egyszerű megfázásból, de én legalább ilyen rémes vagyok..:) mondjuk tegnap R. igazán aranyos volt, ahogy megmérte a lázát, majd amikor az 37,0 volt, megmértem még egyszer (hátha rosszat mutatott), és akkor már csak 36,9-et mért...:)) egyébként én is ilyen vagyok, mert ha nincs lázam, hogy érezhetem magam ilyen pocsékul??
Vagy mondta, hogy elmegy az orvoshoz, mert nem használ se a gyógyszer, se a szirup. "Mennyi ideje szeded?" "Egy napja" ...:)))

Ja, igen, tényleg lesznek tennivalóim, de majd..:) eddig biztos voltam benne, hogy megteszem, de most le akarom tölteni újra a Simset:D De egyelőre még csak helyet csinálok: pakolok át a C-ből a D-be: Már csak másfél óra..:)


20:56

Na jó. Annyit olvasgattam egy topicot, amiben gyakorlatilag MINDENKI leírta, hogy ő milyen magas, és a párja mennyi, és mi erről a véleménye, hogy már egészen kíváncsi lettem, milyen magas R., úgyhogy rá is kerestem - és 187 cm.

Csak 10 centi van közöttünk?? És most összevetem a sok íróval, akik általában olyan 20centis különbségeket emlegetnek.. és belegondolok, hogy az rengeteg! Így is megfigyeltem, hogy ha puszit akarok adni, lábujjhegyre kell állnom, na most ez hogy nézne ki, ha 10 centivel magasabb lenne, vagy én lennék alacsonyabb?

Szóval rendesen meglepődtem. Szerintem megszoktam, hogy körülöttem nagyjából mindenki egymagas velem.

Áááá, nem tudom, de most úgy írogatnék erről a témáról - csak fogalmam sincs, hogy mit..;) néha szeretek magas lenni, mert nem kell semmit csinálnom, és mindenki rámfigyel, de pont ebből az okból néha nem jó. Vagy néha, ha nincs túl sok önbizalmam, és egy alacsonyabb, tök csinos lányt látok, mindig olyan nagynak és ormótlannak érzem magam, de ha épp tetszem magamnak, az van bennem, hogy rendben, ő IS csinos de én meg magasabb vagyok..:)

Egyszer láttam egy lányt a Móriczon, kb. 15 centivel volt nálam magasabb, gyönyörű alakja volt és szép arca. Inkább sajnáltam, mint irigyeltem, amiért elmehet modellnek, mert egyáltalán nem biztos, hogy neki minden vágya lenne modellnek menni.
Fú, de utáltam, hogy nekem 13éves koromban mindenki ezt mondogatta, hogy miért nem megyek modellnek.. És persze, nem arról van szó, hogy valami különösen negatív előítéletem lenne a modellekkel szemben, de ez tőlem annyira távol áll, ráadásul egyáltalán nincs olyan alkatom, és így mégjobban zavarba hoz, harmadrészt meg.. nem tudom, szerintem akkor is ilyen ideges lennék, ha kétméteres fiú lennék, és mindenki azt mondogatná, hogy menjek kosarasnak. Mintha nekem minden vágyam az volna!

A kozmetikus meg mindig azt mondja, hogy szép és könnyen sminkelhető arcom van. Most akkor csak azért mondja, mert kedves akar lenni, vagy tényleg?? Elég nehéz elhinni, mert szerintem a könnyen sminkelhető arc inkább az a tipikus szép-ámde-semmi-különös arc.
Viszont tényleg gyönyörűen kisminkelt, de ez inkább az ő érdeme..:)

(Heather erre azt mondta, hogy a könnyen sminkelhetőség nem a szépségtől függ, hanem az arccsontoktól, vagy valami ilyesmi..)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése