2009. január 12., hétfő

2009. jan. 12. 9:16

Valamiért a fejembe vettem, hogy tuti írunk ma nyelvtanból.. én persze rohadtul nem tudom a tételeket, és van kb. fél órám megtanulni.

Kérdés: most álljak neki, vagy hagyjam a fenébe és hivatkozzak arra, hogy nem voltam itt és nem is mondták?

Ez lesz.

Amúgy meg.. ja, színház. Még mindig nincs elég időm, hogy véleményt mondjam, az meg gondolom, elég sablonos lenne, ha annyit írnék, hogy fantasztikus volt..:)

Utána beültünk a Karmába. Ehh, magamnak is alig merem bevallani, de azon túl, hogy a darab sokkal előbb befejeződött, mint vártam (fél 9-kor), egyszerűen annyira tetszett a ruhám, hogy nem akartam még hazamenni, túl sok ideig készülődtem..:))

Meg egyébként is, olyan hangulatos volt utána az egész Karma. Ittunk egy teát és beszélgettünk.

Baromi fontos dolgot fogalmaztunk meg. Azt mondta, hogy nem érzi úgy, mintha ez egy kapcsolat lenne - "nem tudod nyugodt szívvel kimondani, hogy 'a barátnőm'?" - "igen" -, bár állatira hiányoznék neki, ha nem lennék.

És hogy nem akarja, hogy 'csak úgy' legyünk egymás mellett. ("ettek-ittak, vagy csak feküdtek egymáson, hívhatjuk baszásnak, de olyan ritka, amit az emberek együtt csinálnak" - nem nagyon értékelte ezt az idézetet) Érdekes, mert !R!-rel beszéltem nemrég, aki azt mondta, hogy egyszerűen csak jól érzi magát barátnőjével, és ő is jól érzi magát vele. Amire az volt a válaszom, hogy én nem tudnám így csinálni. De vlamilyen szinten én is így csinálom - már amennyiben R. most már tényleg élete párját keresi. Mert én még simán megkockáztathatom, hogy esetleg nem ő a nagy Ő.

Még folytatom a nap folyamán, de most sietnem kell.




23:24

Tudtátok, hogy J.D. Salinger még mindig él?????

Jó, tudom, az emberek szoktak 90 évig élni, csak fura..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése