2009. január 8., csütörtök

2009. jan. 8. 11:35

Egy "csöppet" sokat aludtam. Amennyiben sikerült 10-kor elaludnom - szerintem sikerült -, egész pontosan 13 órát.

Én próbáltam felkelni.. negyed 7-kor átraktam az ébersztést 6:35-re. Majd 7-re. Majd eldöntöttem, hogy nem megyek be matekra, és háromnegyed 8-ra. 9-kor Viki hív, hogy bementünk-e már. Mondom, nem tudom, elaludtam. Ő is, és ugye tudom, hogy dogát írunk? Miből?, kérdeztem kómásan, de amikor letette, hogy persze, olaszból.
És azt hiszem, azután már vígan aludtam, szóval 9-től 11-ig semmi sem zavarta az álmom, aztán kaptam egy sms-t R.-től, hogy inkább elküldi a szám linkjét.


13:50

A mai nap két jó híre:

- csatlakoztattam a Wandababa pc-t a Wandababa mobillal:), úgyhgy most már tudok mindenfélét csinálni:D

- beszéltem az olasztanárral, és holnap kiderül, hogy van-e helye, és mikor. Most már nem érdekel, ha kell, akár szerdán is elmegyek a 7 órám meg az orgona után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése