2008. november 20., csütörtök

2008. nov. 20. 23:12 -

Bazmeg, Heatherrel van egy közös ismerősünk:D még a volt sulimban egy srác, aki egy évvel felettem járt. És mondtam, hogy valsz. nem emlékszik rám, de emlékezett, és ő is mondta, hogy valószínűleg én nem fogok rá emlékezni! Pedig ő olyan minden rendezvényen szereplős volt, még jó, hogy emlékszem. De hogy én hogy maradtam meg?? Fura, hogy ott mindenki emlékszik rám, pedig csak nyolcadikos voltam, amikor elmentem (ez ugye 8osztályos gimi volt).

Úgy tudta, hogy kirúgtak, mert csináltunk valami balhét osztálykiránduláson:D basszus, nyolcadikban nem is voltam osztálykiránduláson:d,m hetedikben meg az elsők közt voltam, akik lefeküdtek.


Ennél cifrábbat is hallottam már. Egyébként a pletykák hogy keletkeznek? Nem bírom elképzelni, hogy valakinek úgy mesélek el valamit, hogy közben abszolút nem igaz (ja igen, simán a 'hazudni' szót túl egyszerű lett volna leírni)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése