2008. november 11., kedd

2008. nov. 11. 9:35

Ja, álmomban felújították a lakásunkat, illetve a lépcsőházat, de borzasztó volt, mert az első emeletnél úgy volt megoldva, hogy.. fuhh, ezt már akkor sem tudtam elmondani, amikor megpróbáltam elmagyarázni, hogy R.-ék próbatermében hol található a kanapé, úgyhogy rajzolok:

na, remekművem:

Remélem, el lehet képzelni - a lényeg, hogy a kanapé egy olyan talapzaton áll, ahonnan simán le lehet zuhanni. Namármost, ott méginkább ilyen volt, csak a talapzaton egy szobabicikli állt, és épphogy elfért, sőt, billegett is. És valahogy attól kb. fél méterre volt egy ágy, rajta a laptop, és egyszer, miközben ültem a szobabiciklin, a laptop majdnem leesett.
Aztán valami olyasmiről is szó volt, hogy az új osztálytársam valamiért Eszteréknél lakik, amióta hazajött Ausztráliából. Aztán megint Horvátország - csak most azért nem tudtam menni, mert valamiért Tibi ment helyettem :-/


Szegény Ellát tegnap totálisan véletlenül fejberúgtam, de elég durvára sikerült, és utána nagyon félt tőlem, én meg paráztam, hogy mi van, ha koponyatörése van vagy agyrázkódása, és hagytam, hogy a lábamon aludjon egy csomó ideig, és figyeltem közben, de szerencsére úgy tűnik, mnden oké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése