2008. november 16., vasárnap

2008. nov. 16. 19:25

Délután aludtam.. és olyan hülye álmom volt:)

Álmomban felhívtam Psz.-t, de alig lehetett hallani a hangját. És elég dühösen mondta, hogy hát ő azért nem vette fel a telefont legtóbb, mert... - és it nem lehetett hallani, hogy mit mond, de aztán kiderült, hogy én augusztus 11-én írtam neki egy e-mailt, mert épp bepöccentem és úgy tartotta kedvem, hogy dühös hangnemben írok neki valamit, pedig ő nem is tehetett semmiről. Én meg egyáltalán nem emlékeztem a levélre, de gondoltam, ha írtam ilyet, akkor tényleg nem kéne zaklatnom. Úgyhogy mondtam is neki, hogy hm, akkor bocsi, akkor nem zavarlak..:)

Viszont aztán megjelent egy szöveg - e-mail üzenet, vagy újságcikk,vagy igazából mondta? Mindegy, kb. kifejtette benne, hogy mi anno miért értettük meg jobban egymást. És azt írta, hogy mert akkor még mind a ketten kb. ugyanazon a lelki szinten álltunk (vagy hogy fogalmazzam) - mármint ezt úgy kell érteni, hogy akkor még egyikünknek sem volt semmilyen lelki problémája. De hogy én aztán egyre lejjebb, ő meg egyre feljebb tolódott, és a végén elérte azt, hogy "a tanárai lezsernek tartják, az évfolyamtársai meg tisztelik", de ezt olyan beképzelten mondta, meg mintha én egy utolsó izé lennék:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése