2009. december 25., péntek

UNATKOZOM-KTÖLTÖK

2008. dec. 25. 16:50

Csak előbb még egy megjegyzés, hogy úgy látszik, 9-kor kaptam egy sms-t R.-től, és meg is néztem, mert nem villogott az sms, de nem emlékeztem, és most találtam meg. úgyhogy most folytattam az sms-ezgetést, és már a következőben az jött volna, hogy anyámnak van egy nagyon fontos kérdése: őt hogy szokták becézni?:D, válaszolt, hogy vendégségben van.

Ezzel szemben én itthon üldögélek, miközben két és fél órája keltem:DDDD

Na, kitöltök (és lyen színű marad, mert ez a blog szerint fekete)

Ittál alkoholt? Ma, vagy életemben? Amúgy igen.
Gyűjtesz képregényeket? Nem :D
Szereted a Disney filmeket? Rég láttam egyet is, és nem vagyok bene biztos, hogy most is tetszenének
A "lol" kifejezést élő beszédben is használod? Nem, az Z. volt..:))
Volt, hogy megittál egy egész doboz tejet egy óra alatt? Igen

Múlt

Legrégebbi emlék: Talán az, hogy a bölcsiben bemutattak nekem egy lányt, és mondták, hogy két éves:)
Mit csináltál 2000 szilveszterén, az ezredfordulón? Begyűjtöttem az egész családot a szobába, a macskákal együtt és úgy néztük a tv-t.
Mit csináltál, mikor a szeptember 11-i támadásokat meghallottad? Leírtam a naplómba, és hozzátettem, hogy "ez amúgy engem nem nagyon érdekel" - azt hittem, ilyesmi méretű dolog már egy csomószor történt. (hozzátenném, hogy 11 éves voltam, és még a mostaninál is tájékozatlanab a világ dolgait illetően, sőt, mégkevésbé fogtam fel bárminek is a jelentőségét)

Jelen

Hogy érzed magad? Jól:)
Mit viselsz? Melegítő, póló
Mik a terveid mára? Keresek valami martinis receptet
Most hol vagy?
az ágyamon ülök

Alapok

Milyen színű cuccokat szeretsz viselni? Főleg kéket
Mit szeretsz magadban a legjobban? A gondolataimat
Milyen hosszú a hajad? annyira, hogy még 10 centi, és tökjó lesz:DDD

Mi idegesít leginkább a fiúkban? Ha nem tudnak elvonatkoztatni attól, hogy lány vagyok, az, ha meg igen, az
Szereted a szakállas/borostás pasikat? A szakállas oké, de a borostást csak nézni, mert az szúr:))


A külső számít? ez kérdés?:P

Mikor mész aludni? 11 körül, ilyenkor hajnali 3-4 körül
Milyen színűek a függönyeid? kék és citromsárga, fehér virágokkal:D
Hol szoktál vásárolni? éjjel-nappaliban:D nem szoktam bevásárolni, csak újságot meg rágót veszek

Filmek

Gondoltál valaha arra, hogy a filmbizniszben dolgozz? Utoljára 10éves koromban, hogy színésznő leszek:D
Milyen szerepben tudnád elképzelni magad egy filmben? Mármint színészként? Ha nem, akkor leginkább még rendezőként. Vagy producerként!
Melyik a legkevésbé ijesztő horror, amit valaha láttál? Fuhh, talán egy éve ment, amiben egy válni készülő házaspár megszáll egy hotelben, találnak egy videót a szobában, ahol fel van véve, ahogy abban a szobában lakókat gyilkolják, és aztán őket is megtámadják.. a sablonok sablonja volt.
Hol forgatnál filmet? A kedvenc helyeinken Eszterrel, pl. Café five..:)
Kik szerepelnének még benne? Legkedvesebb ismerőseim:)

Zene

Melyik bandákat tudnád ÖRÖKKÉ hallgatni? Hiperkarma, Kispál (most is megy:) de hiányzik egy Kispál-koncert..), Linkin Park
Milyen bandát hallgattál öt évvel ezelőtt? Az hetedikben volt.. ööö, Linkin Parkra emlékszem csak
Négy-öt éve milyen volt a zenei ízlésed? Pont olyan, ami ment a deszkáscipőmhöz:DD


Álmok és rémálmok..

Gyakran vannak rémálmaid? Nagyon ritkán
Általában miről álmodsz? Nagyon sokszor olyan dolgok vannak benne kicsavarba, amik aznap vagy pár nappal korábban megtörténtek velem, és ezeket észre is veszem
Mi volt a legutóbbi rémálmod? Hogy hülyeségeket műveltem, és nem is emlékeztem semmire, de az se volt igazán rémálom, viszont másra nem emlékszem.
Mi volt a legérdekesebb álmod? Jaj... Túl sok volt. De az mindenképp érdekes volt, amikor azt álmodtam, hogy valami kínai nagyfőnök voltam, egy vonaton utaztunk, és Tibinek 12 törvényt kellett megfogalmaznia és törvénybe iktatnia az út alatt:D
Volt olyan álmod, ami valóra vált? Ilyen egyszerűek biztosan. De egyszer álmomban !R! megkérdezte, hogy mi van a humorommal, RÉSZEG? És rá egy héttel elhívott inni.

1 megjegyzés: